Horsedyx

Alla inlägg under februari 2013

Av Horsedyx - 26 februari 2013 16:29

 

Av Horsedyx - 26 februari 2013 16:26

 

Dessa har jag ritat på min kompis!!

Jag har ritat dessa med en tatueringspenna som jag önskade mig när jag fyllde år!!

 

Om ni har en bra ideé om en cool tatuering så skriv eller skicka en bild gärna!!!

/horsedyx <3


Av Horsedyx - 26 februari 2013 16:19

     


Tjena mina vänner!!


Äntligen så är det dags!!!.....

Igår satt jag och plockade ut vad jag ville beställa från Sammydress. jag vet att jag skulle spara innan jag åkte till Italien så att jag kunde shoppa där, men jag kom på att jag ska mest köpa skor i italien bara för deras skor passar mig bättre än här, men kläderna vill jag nog gärna köpa på Sammy.

Såklart så kanske jag köper något plagg i italien, men jag har verkligen lägntat på att få beställa!!!


Varför jag redan har nörjat fixa är för att beställningen eller rättare sagt, transporten tar sååå jäkla lång tid. Hffm... inte så konstigt:P

Men då är det ju lika bra att jag skickar iväg det nu i veckan och sedan får det lagom till jag kommer hem från italien ... GREAT!!

Har än sålänge bara satt mina plagg i favoriter, ska verkligen kolla igenom hela sidan:P

 

På tala om mode och sådant, jag är snart färdig med min kjol!!!

 

/horsedyx <3<3

Av Horsedyx - 26 februari 2013 16:00

 

Dags för en liten recision om en till koreans drama!!

 

Denna heter Cityhunter och väldigt populär. Jag själv tycker inte att det ätr den bästa jag har sett men helt klart värd att se!!!

Det är en av skådespelarna jag har tagit upp förut, och det var så jag hittade denna drama.

Det handlar om en kille som är lite "övernaturlig" av sig vad jag har förstått, och hans uppdrag är att ta hand om en flicka vid namn Kim Nana jobbar som "body guard"

 

Längre in i serien så händer det mer spännande saker, romantik, humor, mysterium samt glada:P Så kika gärna på denna drama! Om ni gillar denna genre.

När man börjar titta så kan man inte sluta  

 

   

1. lee Min-ho     2. Park Min Young



Av Horsedyx - 25 februari 2013 15:35


Av Horsedyx - 22 februari 2013 16:39

Känner ni igen låten???  

Av Horsedyx - 22 februari 2013 16:29


Hello på er!

 

Jag red igår!!

Men tyvärr så gick det inte så bra:( Jo det var okej men inte direkt en av mina bästa ridturer. Vi red mest på volterna och tränade att på 100% bra böjning på hästarna. Sedan gjorde vi galoppfattning från skritt, alltså dressyr:P

 

Pippi var stel och jag var stel. jag har mycket lättare att ställa henne åt höger men inte lika mycket vänster.

Det blir liksom en dålig kombination. Pippi vet jag är sämre i vänster varv och det är jag med, så nu har jag ganska ont i kroppen för all träning. jag ska lyckas bli lika bra som i det andra varvet.

Behöver bara träna:P

men det kan inte gå bra alltid.....


Ja nu sitter jag vid datorn och bloggar till er!!

Det är sååå härligt att det är fredag!! Har varit väldigt trött den sista veckan nu asså... så det är skönt att få helg nu, det behöver jag verkligen. men tyvärr så måste jag sätta mig på söndag och plugga matte och samhäll. Ska snart ha prov ..  


Bara några veckor kvar innan jag åker till Italy!!!  

/horsedyx<3


Av Horsedyx - 21 februari 2013 17:01


horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards