Horsedyx

Alla inlägg under februari 2012

Av Horsedyx - 26 februari 2012 21:26

hejsan mina bloggare:)

hinner bara blogga lite idag:) är sååå trött...

Jag och en kompis har varit på horseshow!! Det var jättekul:) vi var igår och idag på den:)

Vi kom till skandinavium vid kl 9:00 och det slutade runt 18:00.

Tyvärr så vann ju inte Rolf, eller någon svensk, men det går nog bättre nästa gång:)

Måste sluta nu. Ska dricka upp mitt te, och sedan göra iordning till skolan och dansen imorgon:)

fet är så att på kvällen så ska vi gå till ett ställe och dansa. Det ska bli kul, om några i våran klass kommer förstås:) Vi får sse vad som händer:)

Först så ville jag ha en klänning på mig men de sa att man inte skulle klä sig jätte, jättefint så jag tog ett par fina röda skor, en prickig kjol och en vanlig vit topp och ett par matchande örhängen. Det är nog det jag ska ha på mig:)

Av Horsedyx - 15 februari 2012 17:07

Hej på er mina vänner!

Jag har inte haft någon tid alls att blogga. Har haft mycket i skolan den sista veckan och sedan så har massa annat kommit i mellan:)

Sedan så har jag tagit det lugnt men ändå haft saker att göra.

Mina föräldrar har varit på en stor fest medans jag och en kompis sov över:) Mamma gjorde en jätte rolig grej till festen. De som hade festen önskade sig pengar, och då så hade mamma tagit en pinne och satt fast små pengar, vikta till små gulliga fjärillar.

Sedan så har jag varit med kompisar som jag inte alltid hinner vara med när det är skoldagar.

Sedan så har jag också varit på frölunda mycket.(inte nytt precis)

Jag vet att de låter som jag köper och köper, det kanske jag gör, men det är såhär att när jag är med kompisar och vi vill hitta på något så åker vi till frölunda och då kan inte jag motstå att hitta något:P

Så jag har köpt den toppen som jag har lagt in här:)först så hittade jag några jättefina skor, men kände att jag inte skulle använda de skorna så mycket så jag tog toppen:) sedan några örhängen på Ur&Penn.

Det är så bra där för det är nästan alltid rea där:)

Så allt har varit lugnt, förutom att vårat kök är borta, vi har nämligen haft en vattenläcka så länge att köket står i tusen delar, jag önskar verkligen att några ska komma till oss och fixa ihopp köket, det är sååå jobbigt att behöva se köket såhär.

Jag ska rida imorgon också, får se hur det går, efter det så ska jag och mamma till mormor tills lovet tar slut, vi kommer hem på Söndagen.

Och nu så är jag hemma och tar det lugnt, kom precis hem nämligen. Stella(Min katt) ligger vid datorn och vilar, håller mig sällskap:)

Men hinner inte blogga mer just nu, måste gå....

Men jag lovar er jag har målat mycket nu på lovet med akvarell, så jag ska lägga in någon bild till er någon gång:

  

Av Horsedyx - 4 februari 2012 21:49

hej på er mina bloggare!

Vet att jag inte har bloggat på länge, har inte gjort så mycket att skriva om ser ni:)

Men just nu är jag hos en kompis och ska sova över:) Mysigt...

Vi ska titta på en film innan vi ska sova:) sedan imorgon så ska vi gå på bio:)

Men måste tyvärr göra lite läxor, det är såååå tråkigt.

Och på tala om tråkigt och jobbigt, så ska jag ha nationella prov nästa vecka i svenska:) På måndag så har vi en vanlig dag, sedan på tisdag prov i svenska del A. Onsdag så ska vi åka skridskor och på torsdag fortsätter vi med provet och på fredag har vi matte prov, ALGEBRA!!!!!!!

ja,ja nu måste jag sluta filmen börjar nu!!!!!

/Horsedyx<3<3<3

horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards