Horsedyx

Alla inlägg under november 2011

Av Horsedyx - 30 november 2011 16:57

 
Av Horsedyx - 30 november 2011 16:53

 
Av Horsedyx - 30 november 2011 16:40

Hej igen!

Nu hinner jag skriva några inlägg innan jag har för mycket att göra. Jag har såå mycket läxor asså. Jag har matte,  musik, svenska, engelska, spanska, hk, so , no finns det änns mer ämnen kvar?:P

fattar ni hur mycket jag har att göra.

Och just nu så är det ganska mycket prov också, vi börjar också titta lite på nationella prov också. Är faktiskt lite orolig för de....

och jag kan säga er att jag fortfarande inte är helt återställd efter min sjukdom som jag hade. Kan vara med på gympan på Tisdagar men inte mycker på fredagar. Varför? jo- det är så att vi tar de lugnare på tisdagar tycker jag. Just nu så dansar vi pardans. Och jag ÄLSKAR det!!! det är ju det man väntar i hela nian!!

Men vi gör mer snabba och hastiga saker på fredagar och det klarar inte jag riktigt, får typ jätte mycket hostattacker.

Ne måste läsa läxor nu, kanske hinner blogga snart igen

hejdå!

/ Horsedyx <3<3

Av Horsedyx - 30 november 2011 16:05

Hello mina bloggare!

Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat nu på ett tag:( Det är såhär att jag har sååå mycket läxor nu asså!! 

Jag har ingen tid alls att sitta på datorn ibland.

Vi har just nu bara prov,prov och prov...

Sen så har jag fyllt år också:) Den 28:de November så ni vet:P

Jag fick jättefina grejer.

Jag fick underkläder, tatoo pennor, filmer, en tröja, iphone 4 skal, eyeshadow med olika färger, lock/platt tång. Jag tror det var de:)

Det var så härligt, det kom några kompisar till oss också så fikade vi och pratade.

Så det var så jag hade det på min födelsedag.

Jag var på frölunda med en kompis också innan de kom hem till oss. Så jag hade en full dag asså...

Av Horsedyx - 24 november 2011 20:40

Hej igen!

Det blev ingen ridning, vi hade teori:( det är ju typiskt. Presic när jag kommer tillbaka igen så har vi teori. Presic när vi kom till stallet sa pappa

- tänk om det är teori?

Hur kommer det sig att han alltid har rätt:P

Ja, ja så är ddet i bland, men nu har jag lärt mig mycket tills nästa gång, och då kanske jag är mer förberedd. Jag började nämligen hosta lite innan... Men nu ska jag bara slappa asså.  

Jag har ju jobbat så bra nu både igår och på lektionen så jag ligger inte efter längre så jag bestämde själv att jag skulle ha pluggar fri dag idag:) Jag lovar man behöver det:)

Men imorgon så kanske vi ska ha biptest eller vad det nu än heter. Jag kommer inte kunna vara med på det frö jag var sjuk. Mamma och pappa sa att jag inte får anstränga mig för mycket, eftersom jag hostar så. Jag tycker det är både bra och ont.

Jag menar jag sugere verkligen på biptest, jag har den sämsta konditionen som finns. Men jag vill ha gjort de också så slipper jag göra det någon annan dag:) Vi får se hur det blir.

Men imorgon så har jag först no sedan idrott,lunch,matte och sist so eller sv. Sedan så har jag helg...!

Ne ska sluta, ska göra något annat innan jag ska sova, .tex. äta kladdkaka och lyssna på musik eller skriva vidare på min bok som jag gör:)

men vi hörs 

/ Horsedyx<3<3<3

Av Horsedyx - 24 november 2011 18:57

Hejsan mina bloggare!

Jag hinner blogga lite innan jag sticker och rider nu. Äntligen ska jag rida. Jag har hoppat över så mycket nu när jag har varit sjuk. Så idag kände jag ialla fall att jag kunde orka med ett ridpass.

En kompis till mig i stallet sa att jag hade fått den nya hästen, Euro.

Hoppas det för jag vill så gärna rida honom. Ja, ja vi får se hur det blir.

Jag har haft så fullt upp nu i skolan. Eftersom jag har varit sjuk så har jag missat mycket där också. Men jag måste säga att nu så har jag styrt upp det jättebra. Är inte stressad alls.

Har gjort eng, skrivit färdigt analysen på sv, och håller på med so frågor nu. Så jag klagar inte längre. När jag kom tillbaka till skolan så fick jag nästan en shock av hur mycket jag hade, men det löste sig nu:)

Jag är ledsen har inte fixat bilder som jag kan sätta in på bloggen, datorn jobbar sig med det. Ska försöka fixa det:P

Sedan så är det bara fredagen kvar nu, skönt...

Jag är så trött på skolan för tillfället, vill ha en liten helg.

Ne måste sticka nu pappa ropar, ska åka nu vi hörs!!

horsedyx<3<3<3

Av Horsedyx - 20 november 2011 21:06

hejsan mina bloggare!

Det var så länge sedan!

Det är så att jag har varit så sjuk. Jag har haft lunginflammation, det har varit så jobbigt. Har inte varit i skolan på en och en halv vecka nu.

Det har varit så jobbigt. Jag har hostat och haft sådan feber hela tiden. Så det ända jag har gjort är att vila och sova. Jag orkade inte göra något asså. Så det är sä jag har haft det. Jag fick gå till dokton två gånger för att under söka mig. Men äntligen nu så är jag bättre och kan gå till skolan imorgon för första gången nu asså.

Har tyvärr inte så mycket att blogga om idag, som ni vet så har jag ju varit sjuk så det finns inte mycket att berätta som har hänt:)

Men nu är jag ok, så jag kommer nog börja blogga lite igen. Förhoppningsvis i morgon efter skolan:) 

horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards