Horsedyx

Alla inlägg under mars 2010

Av Horsedyx - 27 mars 2010 16:19

Jag kan säga att jag uppskattar när ni skriver era egna häst godis recept man kan inte få för många. Det är kul när ni gör det.  

   

Av Horsedyx - 27 mars 2010 16:00

Dåliga nyheter min sköthäst är halt igen. Hon var halt för inte så länge sen. Så när hon blev frisk igen red jag på henne och hade jätte kul. Så nu är hon halt igen jag tyckte det var jätte synd. Och han som ägde henne skulle precis börja tävla med henne. De hade sagt att han skulle börja tävla förr men det blev inget, så när han skulle börja tävla blev hon halt. Det är ju otur.

Så nu rider jag inte på henne.

Jag skrittar av Esmeralda någon timma så hon får röra på sig. Men som tur är hon lika gossig som hon brukar vara.

Men jag hoppas att hon blir bättre så fort som möjligt. Faktiskt så åker ägarna till veterinären i dag hoppas att det går bra. 

Jag håller tummarna...

Av Horsedyx - 27 mars 2010 15:56

     

Av Horsedyx - 27 mars 2010 15:29

Hej det var länge sen. Jag har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit skriva nu på länge.

Jag har varit i stallet och annat men jag såg att några undrar var man köper BellaSara kort, Det finns och köpa korten i affären men inte var som helst. Jag vet att det finns i kungsmässan i kungsbacka och på frölndatorg i Toys.

Men de kostar mycket mer i affären än på internet.

Om ni inte vet var man köper korten så är det på bellaSara sidan. Det finns ju reklam på sidan så trycker du på bilden så kommer ett fönster upp på rutan. Så trycker du på det som du vill titta på.

Alla Bellasara säsonger finns där så om du har missat någon så kan du köpa dem.

Vad som är bra är att när du beställer de så kommer dem väldigt fort, det beror på vilken dag du beställer. 

horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards