Horsedyx

Alla inlägg under december 2011

Av Horsedyx - 29 december 2011 21:08

hello mina bloggare!

Jag kom precis från ridskolan. Vi hade gymkana idag. Det var jättekul för vi hade egna hästar istället för två.

Jag hade min nya favo häst Euro, han är så mysig, kommer lägga in bilder på honom när jag kan:)

Jag var lite nervös om hur han skulle vara, eftersom ingen visste hur han var på det. Men han var sååå bra.

Han behöver bara få lite mer muskler på sig så är han sååå bra på allt faktiskt.

Vi var ojämt idag så mitt lag fick köra en gång mer. Vi är inte så många i min grupp, speciellt inte idag var vi många. Det var jag och en till.

Så jag körde ibland två gånger och ibland inte. Jag och hon som red Borka vi turades om.

de andra laget vann några grenar, men tillslut så vann vi några:P

så det slutade faktiskt med 4 - 4.

Så vi fick av göra detta med en hedelig vanlig galopp spurt. Galoppera så fort vi kunde ner och tillbaka.

Som tur så är Euro ganska snabb, så jag fick köra två gånger. och vi vann!!!

Vi tog till och med ett ärovarv, det är lite kul...:)

Ja, det var det som hände i stallet, och föresten två av publiken fick delta lite också:P

Det var pappa och en annans tjejs mamma, det var kul, jag sa till pappa på skoj "att han inte skulle förstöra för oss nu:P"

Men det gjorde han inte som tur....

Men vad som var jätte tråkigt var att en tjej skulle sluta nu att rida hos oss. Jag har ridigt med henne jätte länge så det kommer kännas konstigt att hon är borta. Vad jag älskar med min ridning är att min grupp är sååå underbar.

Det är bara synd när det är någon som lämnar den bara....:(

jaja, vi får se hur det blir.

Ja nu ska jag sluta, jag ska sätta mig och titta på TV, mamma har spelat in en sak till mig, Det har ju varit Eldsjälsgalan eller något och jag känner en där som kommer dansa så jag ska se på det, sedan så blir det en av mina favorit serier

ONE TREE HILL:)

Love / Horsedyx <3<3<3<3

Av Horsedyx - 28 december 2011 18:07

Det låter kanske konstigt för er men jag älskar att titta i badklädersaffärer när som helst,

även när det är denna årstiden. En av mina favorit affärer är Panos Emporio.

Denna har jag önksat mig ganska länge nu:) hoppas att jag får den någon gång:)

och denna älskar jag! jag har den!!:)

denna ville jag också ha!!!....

den här älskar jag möntret på, den köpte jag när det var rea på den:)

och denna har jag också:) jag tycker den var såå häftig, men de är inte direkt på rea alltid

så jag får nog vänta nu tills jag kan köpa en ny:)

Hoppas att ni också gillar dessa:) annars kan ni gå in och kolla på alla själva, jag lovar de är jättefina:)!!

Av Horsedyx - 28 december 2011 17:37

HENLY blouse: light pink

Hej mina bloggare!

Idag så har jag varit med en kompis på frölunda ( igen jag vet) men jag gillar frölunda, jag menar den har ju nästan allt faktiskt.. Jag köpte två depend nagellack, ett par fina nyårs örhängen på Glitter och en topp från Indiska:)

Jag hittade en bild på nätet men den är finare i verkligenheten, jag lovar:)

Jag skulle ta ett foto men som ni vet så har jag lite problem med att ladda ner bilder på bloggen.

Men jag bloggar nu från min dator och då är det lite lättare.

Men jag är lite slarvig som ni vet så jag har inte hittat min sladd för att överföra mina bilder från kameran eller min mobil så jag får vänta med att ladda ner bilder som jag har tagit:)

Men jag har inte hittat någon fin klänning att ha på nyår, vet inte om jag ska ha en klänning. Jag har ganska många redan i gaderoben. Ja, ja vi får se hur det blir.

Jag hittade också ett par skit snygga skor som faktiskt fanns i min storlek. Jag har 36 men kan bäst ha 35 och det är så sällan man ser så fina skor i det:)



Av Horsedyx - 27 december 2011 18:24

Hallo mina bloggare!

Jag har varit på Frölunda idag, det var så mycket folk asså!!:)

Jag hittade inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Jag tog nämligen med mig mycket pengar idag för att shoppa men hittade bara en topp. Fast det räcker ju!

Sedan var det det konstigt, det ska ju vara rea nu, men allt det jag tittade på var inte på rea.

Men jag ska gå till frölunda igen imorgon med en annan kompis, så jag kanske hittar något då också man vet ju aldrig:)

På tala om vänner... Jag såg jag eller träffade en lärare som jag har haft när jag gick i sjuan.

Det var jätte kul att se henne igen, det var såå synd att hon slutade , annars skulle jag ha haft henne nu också!!:)

Men just nu så är jag hos en kompis och leker med hennes iPad!!:)

Ska försöka fixa detta men mina bilder är såååå ledsen att jag inte kan sätta in fler fina bilder som jag jag vill visa er eller som jag har ritat

Bye bye!!

/horsedyx <3<3<3

Av Horsedyx - 16 december 2011 18:11

Hej mina trogna bloggare!

Som ni har förstått så har jag inte bloggat på länge, det är för jag har haft mycket att tänka på. Men nu så är det lugnt. Det är ju snart jul lov!!!

På tisdag så slutar jag skolan:) Det ska bli sååå härligt. Behöver verkligen ett lov.

Dessa sista dagarna så har vi pysslat.

Varje gång innan jul lovet så har vi en JUL BAZAR!!! 

den är i våran skola. Våra föräldrar är bjudna och alla andra också. Vi säljer saker som vi själva har gjort:)

Själv så tycker jag det är väldigt kul, jag är med pyssel gruppen, så jag gör bokmärken. Jätte många...

jag hoppas verkligen att de säljs.

Förra året så gjorde jag julkort och det såldes bra:)

Skulle gärna vilja lägga in bilder på det, men tyvärr så krånglar datorn med att lägga in bilder just nu:(

Idag så är det fredag äntligen. Sedan så på måndag så är det bazar och på tisdag är det jul avslutning!!!

Men snart så ska jag äta Tacos!! mumms.....

Så hinner inte blogga så mycket nu:)

hejdå ska försöka bli bättre på att blogga på lovet:)

/Horsedyx<3<3<3

Av Horsedyx - 2 december 2011 18:35

   

hej mina bloggare!


Visst är den fin?

Jag fick pennor som man kunde rita på sig själv med, det är jätte kul att rita tattueringar på sig.

Men denna har jag inte ritat på mig själv, utan det är en kompis som jag har ritat en söt lyftballong:)

Sedan så glömde jag att ta kort på den andra tattueringen som jag ritade på henne. Jag ritade en fin siluette drake:)



Av Horsedyx - 2 december 2011 18:34

 
Av Horsedyx - 2 december 2011 18:29

 

horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards