Horsedyx

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Love<3

Av Horsedyx - 31 mars 2012 23:24


Bilden: Jag har tagit en bild på min mun och sedan så har jag satt på en text sm jag har själv skrivit.

P.s jag har den som frambild på min iphone:P

Hej mina bloggare!

Det var sååå länge sedan!! Jag har faktiskt en anledning varför, det är för vårat internet på denna dator verkar vara lite begränsat, och när tiden tar slut så blir internet sååå segt så jag tycker typ det inte är någon idé att vara på internet för de krånglar bara då.

Men nu verkar internet vara bra igen.

Eftersom jag inte har kunnat blogga så mycket så har jag så mycket att skriva till er.

jag kan först ta de små saker jag har gjort. T.ex ätit våfflor, det var ju våffeldagen. Det är så gott, speciellt med socker på mycket också:)

Sedan så har jag ridit. både i Tisdags och torsdag. Det gick jättebra, i torsdags så gick det jättebra. Ridläran berömde mig jätte mycket.

Men påtala om ridning så kanske ska jag anmäla mig till en utagning. Det är en plats till en grupp som jag får i så fall rida en hel termin GRATIS!!

det är en hopptest,dressyrtest och teoritest som jag måste göra för att se om jag kan komma in. Men jag vet inte om jag ska göra det:) Om några i min grupp ska testa så gör jag också det, det är ju inte kul att göra det om inte någon som man känner är där:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Horsedyx - 23 juli 2013 19:41

     

Av Horsedyx - 23 juli 2013 19:23

  Hej mina vänner!   har varit i stallet och ridigt idag. Det blev lite sent med ridning denna gång för det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men detta sommarlov kommer jag inte hyra häst så länge som jag hade förra sommarlovet. Så...

Av Horsedyx - 4 juli 2013 18:23


Av Horsedyx - 3 juli 2013 12:31


Av Horsedyx - 2 juli 2013 15:46

horsedyx shop

Hej mina vänner!

jag säljer fina handgjorda kort med vackra hästar på.

Om ni är intresserade så meila mig bara horsedyx95@gmail.com

 

Ett pack med fyra kort:

(11x15) kostar 30:- (+porto)

Ett kort

(11X15) kostar 10:-/st (+porto)

 

Sök i bloggen

Translate

Presentation

Omröstning

vad tycker du om min blogg från skalan 1-5?
 1
 2
 3
 4
 5

Kategorier

Fråga mig

31 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Horsedyx

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards